• 100% officiel merch
  • Sikker betaling med kort eller faktura
  • Stort udvalg med over 68.000 produkter
  • Levering 69kr

 

Spørgsmål og svar

Hvordan bestiller jeg hos jer?

Vælg den vare, du vil bestille, og tryk på den røde "Køb"-knap Varen lægges derefter i din indkøbskurv, som du ser øverst i den sorte bjælke på siden. Gør det samme med alle de andre varer, du vil bestille.

 

Når du er færdig, klikker du på "Til kassen" i indkøbskurven, eller på det sorte kryds efter prisen på hver vare, hvis du vil fjerne en vare, før du afslutter ordren. Hvis du allerede er kunde, kan du logge ind med de oplysninger, du har valgt ved en tidligere lejlighed. 

 

Ved kassen skal du udfylde de ønskede oplysninger. Klik derefter på "Gå til betaling", og gennemfør købet via Klarna.

HVILKE BETALINGSMETODER KAN JEG BRUGE TIL AT BETALE FOR MIN ORDRE? 

På Filmhyllan.nu kan du handle med:

- MasterCard og VISA

- Klarna 

 

ER JERES PRISER MED ELLER UDEN MOMS? 

Alle vores priser er inklusive moms.  

 

ER JERES FILM NYE OG INDPAKKEDE? 

Ja, alle undtagen dem, der er brugte.

 

HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED JER? 

Du kan finde alle kontaktoplysninger på siden Kontakt os.  

 Hvornår modtager jeg min faktura? 

Log ind på App.klarna.com for at se alle dine fakturaer.

 Mangler du en ordre- eller leveringsbekræftelse?

 Tjek din spam-mappe. Hvis du ikke kan finde den, bedes du kontakte os.

 

IMPORTERER I FILM FRA ANDRE LANDE? 

En stor del af vores sortiment består af film importeret fra Storbritannien, Tyskland og Danmark.    

 

HAR ALLE DE FILM, I SÆLGER, DANSKE UNDERTEKSTER? 

Nej, da vi også importerer film fra andre lande, er du som kunde nødt til at tjekke, hvilke undertekstmuligheder der er tilgængelige. Det kan du gøre på filmens produktside. Hvis du stadig er i tvivl, kan du sende os en e-mail, så tjekker vi det for dig. 

 

Importerer I film fra Storbritannien? 

Ja, vi importerer film fra Storbritannien. Alle titler kan afspilles i Sverige, region B. De har muligvis ikke finske/danske undertekster.

 

HVOR MANGE FORSKELLIGE FILMTITLER HAR I I JERES SORTIMENT? 

Det varierer lidt, men i øjeblikket er der ca. 24.000 dvd-titler og 9.700 Blu-ray-titler. 

 

HVAD HVIS JEG IKKE ER TILFREDS MED MIT KØB? 

For mere information, se "RETURRET OG ÅBENT KØB I 14 DAGE" under Købsinformation.  

 

KAN MAN AFSPILLE EN BLU-RAY-DISK I EN DVD-AFSPILLER? 

Nej, det kan man ikke. For at se en film i Blu-ray-format skal du bruge en Blu-ray-afspiller eller en Playstation 4/5 TV-spilkonsol. For at få den bedste billedkvalitet skal du også have et HD-ready tv-apparat.  

 

KAN MAN AFSPILLE EN DVD-DISK I EN BLU-RAY-AFSPILLER? 

Ja, det kan man godt. Blu-ray-afspillere er bagudkompatible.  

 

KAN JEG KØBE GAVEKORT HOS JER? 

Ja, det kan du godt. Vi sælger gavekort med ubegrænset gyldighed.

 

Kan I levere til udlandet?

Ja, vi kan levere til andre EU-lande og USA.

 

Produktet er midlertidigt udsolgt, hvornår bliver det sendt?

Hvis du bestiller en vare, der ikke er på lager, vil den blive bestilt tilbage og sendt, så snart den er på lager igen. Hvis du bestiller flere varer, og en af dem er udsolgt, vil de varer, der er på lager, blive afsendt med det samme. De udsolgte varer vil blive sendt gratis, så snart de er på lager igen.

 

Hvad sker der, hvis pakken ikke bliver afhentet hos omdeleren?

Hvis en pakke ikke bliver afhentet hos omdeleren inden for tidsfristen, bliver den sendt tilbage til os. Vi opkræver så et håndteringsgebyr for at dække vores omkostninger til forsendelse, returforsendelse, administration og håndtering.

Gebyret er i øjeblikket 395 DKK.

 

Jeg vil gerne gøre brug af min fortrydelsesret, hvordan gør jeg det?

Du har 14 dages fortrydelsesret på ubrudt plastemballage.

Du bedes genbruge den karton/boblekuvert, som ordren kom i, når du returnerer den. Hvis du ikke har papkassen, er det selvfølgelig muligt at sende den i anden emballage. Det vigtigste er, at du pakker returen godt ind og vedlægger følgesedlen eller anden information, hvor ordrenummer og kundeoplysninger fremgår. For at returneringen kan godkendes, er du ansvarlig for returportoen. 

 

Vores returadresse er: 

Filmhyllan

Hovgårdsgatan 1B

26357 HÖGANÄS

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en forkert vare?

Hvis du har modtaget en forkert vare i din pakke, skal du kontakte os for at få hjælp.

 

Hvad er min garanti og reklamationsret?

Filmhyllan giver 12 måneders garanti på alle solgte varer, forbrugsstoffer som batterier og lignende er ikke inkluderet. Nogle producenter har valgt at give en længere garanti på deres varer, og hvis det er tilfældet, skal reklamationen gå direkte gennem producenten.

Reklamationsretten er 3 år i henhold til svensk lov. For at en reklamation kan godkendes, skal manglen have eksisteret på leveringstidspunktet og ikke være opstået som følge af uagtsomhed eller uforsigtig brug.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du er usikker på, om du har ret til at reklamere.

 

Jeg har modtaget et defekt produkt, hvad skal jeg gøre?

Hvis du har modtaget et defekt produkt, er du velkommen til at kontakte os.

Når du kontakter os, bedes du vedhæfte et billede af skaden. Hvis fejlen ikke er synlig, vil vi sætte pris på, hvis du beskriver fejlen så nøjagtigt som muligt.

 

Jeg har modtaget et produkt, men jeg vil gerne bytte det til et andet, hvad gør jeg?

Det er muligt at bytte, så længe den vare, du ønsker at bytte, har samme pris som den vare, du ønsker at returnere. Hvis du ønsker at bytte til et produkt med en anden pris, skal du i stedet returnere og lægge en ny ordre.

Hvis en ombytning er nødvendig, er du velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig videre.

 

Jeg kan ikke se en Blu-Ray-film på min Blu-Ray-afspiller, hvorfor?

Det skyldes som regel, at din Blu-Ray-afspiller ikke er opdateret med den nyeste software.

Blu-ray-film er lavet med kopibeskyttelse, og disse opdateres regelmæssigt, så du er nødt til at opdatere din afspiller for at kunne se nye film. Hvis filmen starter, og du kan se reklamer og lignende i begyndelsen af filmen, er det næsten altid sådan, at din afspiller skal opdateres. 

I manualen til din afspiller kan du læse, hvordan du opdaterer din software.

 

Jeg har ikke modtaget en notifikation, hvordan henter jeg min ordre?

Hvis du ikke har modtaget en sms-meddelelse om din ordre, kan du hente din forsendelse hos dit postombud ved at angive pakkenummeret og vise dit ID. 

 

DVD, Blu-ray, 3D eller 4K Ultra HD - hvad er forskellen?

- DVD er standardformatet. Du skal bruge en almindelig dvd-afspiller for at se filmen.

- Blu-ray har en højere opløsning, hvilket betyder bedre billedkvalitet end DVD. Du skal bruge en Blu-ray-afspiller til at afspille filmen og helst et HDTV for at få glæde af den bedre billedkvalitet. 

Der er meget bedre lyd- og billedkvalitet på en Blu-Ray-film.

- 3D Blu-ray betyder Blu-ray-kvalitet med 3D-effekter, som giver en anden dybde til filmoplevelsen. Du skal bruge en 3D Blu-ray-afspiller, 3D-briller og et 3D-tv for at se filmen med 3D-effekt.

- 4K Ultra HD betyder 4 gange bedre opløsning end Blu-ray. Du kan få mest ud af denne høje opløsning på store skærme. For at afspille film i 4K Ultra HD skal du bruge en Ulta HD/4K-afspiller eller Xbox One S til at afspille 4K-film. 

 

Hvad er jeres leveringstid?

Vores normale leveringstid er 4-7 arbejdsdage (ikke for specialfremstillede varer). 

Specialfremstillede varer sendes normalt inden for 4-13 dage.

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn